Subversion Repositories FlightCtrl

Rev

Go to most recent revision | Show changed files | Details | Compare with Previous | Blame | RSS feed

Filtering Options

Rev Age Author Path Log message Diff
1381 5412 d 19 h Arthur P /branches/  
1380 5412 d 19 h Arthur P /branches/  
1379 5412 d 19 h Arthur P /branches/ V0.76g-Arthur P has my old 0.74d modifications inserted and thus has the roll and tilt servo and the shutter servo coming off of either the onboard or an external HEF4017 chip depending upon v.2.x or modified v.1.x hardware.  
1370 5425 d 23 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1369 5425 d 23 h killagreg /branches/V0.76e Code Redesign killagreg/ Hexfiles for 0.76e uploaded  
1367 5426 d 0 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1366 5426 d 0 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1365 5426 d 0 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1364 5426 d 0 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1363 5426 d 0 h killagreg /branches/  
1362 5426 d 4 h FredericG /branches/V0.74d-FredericG/ Arthur's MotorSmoothing patch  
1354 5435 d 6 h FredericG /branches/V0.74d-FredericG/ Branching from original .74d tag  
1349 5443 d 11 h ingob /branches/  
1348 5443 d 11 h ingob /branches/  
1347 5443 d 11 h ingob /branches/  
1346 5443 d 11 h ingob /branches/  
1343 5444 d 1 h Lion /branches/ Branch umbenannt  
1342 5444 d 22 h Lion /branches/V0.74d_CRD_killagreg_Batteriekappazität_Lion/ Die von den BL-Ctrl gemessenen Ströme werden ausgewertet und die bereits verbrauchte Akkukappazität berechnet. Nach 80% kommt die erste Warnung. Bei 90% wird die Warnung etwass intensiver.

Die normale Unterspannungswarnung hat Vorrang vor den Kappazitätswarnungen.

Das ganze ist eine Weiterentwicklung auf der Basis von:
V0.74d Code Redesign killagreg

Autor: M. Haller
 
1327 5456 d 6 h acid /branches/V0.74d-acid/  
1326 5456 d 6 h acid /branches/V0.74d-acid/  

Show All