Subversion Repositories FlightCtrl

Rev

Go to most recent revision | Show changed files | Details | Compare with Previous | Blame | RSS feed

Filtering Options

Rev Age Author Path Log message Diff
1381 5470 d 7 h Arthur P /branches/  
1380 5470 d 7 h Arthur P /branches/  
1379 5470 d 7 h Arthur P /branches/ V0.76g-Arthur P has my old 0.74d modifications inserted and thus has the roll and tilt servo and the shutter servo coming off of either the onboard or an external HEF4017 chip depending upon v.2.x or modified v.1.x hardware.  
1370 5483 d 11 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1369 5483 d 12 h killagreg /branches/V0.76e Code Redesign killagreg/ Hexfiles for 0.76e uploaded  
1367 5483 d 12 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1366 5483 d 12 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1365 5483 d 12 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1364 5483 d 12 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1363 5483 d 12 h killagreg /branches/  
1362 5483 d 16 h FredericG /branches/V0.74d-FredericG/ Arthur's MotorSmoothing patch  
1354 5492 d 18 h FredericG /branches/V0.74d-FredericG/ Branching from original .74d tag  
1349 5501 d 0 h ingob /branches/  
1348 5501 d 0 h ingob /branches/  
1347 5501 d 0 h ingob /branches/  
1346 5501 d 0 h ingob /branches/  
1343 5501 d 13 h Lion /branches/ Branch umbenannt  
1342 5502 d 11 h Lion /branches/V0.74d_CRD_killagreg_Batteriekappazität_Lion/ Die von den BL-Ctrl gemessenen Ströme werden ausgewertet und die bereits verbrauchte Akkukappazität berechnet. Nach 80% kommt die erste Warnung. Bei 90% wird die Warnung etwass intensiver.

Die normale Unterspannungswarnung hat Vorrang vor den Kappazitätswarnungen.

Das ganze ist eine Weiterentwicklung auf der Basis von:
V0.74d Code Redesign killagreg

Autor: M. Haller
 
1327 5513 d 18 h acid /branches/V0.74d-acid/  
1326 5513 d 18 h acid /branches/V0.74d-acid/  

Show All