Subversion Repositories FlightCtrl

Rev

Go to most recent revision | Show changed files | Details | Compare with Previous | Blame | RSS feed

Filtering Options

Rev Age Author Path Log message Diff
1381 5468 d 19 h Arthur P /branches/  
1380 5468 d 19 h Arthur P /branches/  
1379 5468 d 19 h Arthur P /branches/ V0.76g-Arthur P has my old 0.74d modifications inserted and thus has the roll and tilt servo and the shutter servo coming off of either the onboard or an external HEF4017 chip depending upon v.2.x or modified v.1.x hardware.  
1370 5481 d 23 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1369 5481 d 23 h killagreg /branches/V0.76e Code Redesign killagreg/ Hexfiles for 0.76e uploaded  
1367 5482 d 0 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1366 5482 d 0 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1365 5482 d 0 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1364 5482 d 0 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1363 5482 d 0 h killagreg /branches/  
1362 5482 d 4 h FredericG /branches/V0.74d-FredericG/ Arthur's MotorSmoothing patch  
1354 5491 d 6 h FredericG /branches/V0.74d-FredericG/ Branching from original .74d tag  
1349 5499 d 11 h ingob /branches/  
1348 5499 d 11 h ingob /branches/  
1347 5499 d 11 h ingob /branches/  
1346 5499 d 11 h ingob /branches/  
1343 5500 d 1 h Lion /branches/ Branch umbenannt  
1342 5500 d 22 h Lion /branches/V0.74d_CRD_killagreg_Batteriekappazität_Lion/ Die von den BL-Ctrl gemessenen Ströme werden ausgewertet und die bereits verbrauchte Akkukappazität berechnet. Nach 80% kommt die erste Warnung. Bei 90% wird die Warnung etwass intensiver.

Die normale Unterspannungswarnung hat Vorrang vor den Kappazitätswarnungen.

Das ganze ist eine Weiterentwicklung auf der Basis von:
V0.74d Code Redesign killagreg

Autor: M. Haller
 
1327 5512 d 6 h acid /branches/V0.74d-acid/  
1326 5512 d 6 h acid /branches/V0.74d-acid/  

Show All