Subversion Repositories FlightCtrl

Rev

Go to most recent revision | Show changed files | Directory listing | RSS feed

Filtering Options

Rev Age Author Path Log message Diff
1380 5332 d 0 h Arthur P /branches/  
1379 5332 d 0 h Arthur P /branches/ V0.76g-Arthur P has my old 0.74d modifications inserted and thus has the roll and tilt servo and the shutter servo coming off of either the onboard or an external HEF4017 chip depending upon v.2.x or modified v.1.x hardware.  
1370 5345 d 4 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1369 5345 d 5 h killagreg /branches/V0.76e Code Redesign killagreg/ Hexfiles for 0.76e uploaded  
1367 5345 d 5 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1366 5345 d 5 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1365 5345 d 5 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1364 5345 d 5 h killagreg /branches/ deleting outdated branches  
1363 5345 d 5 h killagreg /branches/  
1362 5345 d 9 h FredericG /branches/V0.74d-FredericG/ Arthur's MotorSmoothing patch  
1354 5354 d 11 h FredericG /branches/V0.74d-FredericG/ Branching from original .74d tag  
1349 5362 d 17 h ingob /branches/  
1348 5362 d 17 h ingob /branches/  
1347 5362 d 17 h ingob /branches/  
1346 5362 d 17 h ingob /branches/  
1343 5363 d 6 h Lion /branches/ Branch umbenannt  
1342 5364 d 4 h Lion /branches/V0.74d_CRD_killagreg_Batteriekappazität_Lion/ Die von den BL-Ctrl gemessenen Ströme werden ausgewertet und die bereits verbrauchte Akkukappazität berechnet. Nach 80% kommt die erste Warnung. Bei 90% wird die Warnung etwass intensiver.

Die normale Unterspannungswarnung hat Vorrang vor den Kappazitätswarnungen.

Das ganze ist eine Weiterentwicklung auf der Basis von:
V0.74d Code Redesign killagreg

Autor: M. Haller
 
1327 5375 d 11 h acid /branches/V0.74d-acid/  
1326 5375 d 11 h acid /branches/V0.74d-acid/  
1325 5375 d 12 h acid /branches/V0.74d-acid/Hex-Files/  

Show All